tirsdag 14. august 2012

Velkommen

Velkommen til min blogg! :) :)
Her vil det komme tanker om livet i stort og smått, spøk og alvor.
Jeg har lenge tenkt på at det kunne vært gøy å ha min egen blogg. Kanskje jeg innerst inne har misunt rosa-bloggernes popularitet, eller de mer samfunnskritiske bloggernes innflytelse. Eller det kan rett og slett være skrivekløen eller eksponeringsbehovet som lå til grunn.

Uansett, denne tanken hadde nok aldri blitt en realitet hvis det ikke var for min handlekraftige venninne May Bente. Vi sitter på terassen og nipper til hvert vårt stettglass med cola, når jeg nevner min lille blogg- drøm. Ikke lenge etter har hun tatt fram pc'en og er i gang med å opprette min profil! 

Jeg blir nok hverken rosa- blogger eller skarp samfunnskritiker. Det kommer heller ikke til å florere av private scener fra mitt liv... tror jeg. Egentlig er jeg ikke helt sikker på hva jeg kommer til å bruke mitt nye talerør til. Men når det dukker opp tanker, impulser eller opplevelser jeg mener det er verdt å skrive om, skal jeg prøve å oppdatere! :)

Siden dette er mitt første innlegg, skal jeg komme med et sitat fra min favorittbok, Bibelen. Det er hentet fra predikantens bok kap 3, som også har samme overskrift som min blogg: 

"Alt har Gud gjort skjønt i sin tid.
Også evigheten har han lagt i deres hjerte, men likevel kan ikke mennesket forstå det verk Gud gjør,
fra begynnelsen til enden." Pred.3,11





Jeg vet ikke helt hva jeg kommer til å blogge om, eller hva som kommer til å skje i livet mitt framover. 
Men jeg ønsker å legge alt i Guds hender, og la Han fullføre sitt verk fra begynnelsen til enden! :)
Som jeg så ofte har blitt mint om i det siste: Han har kontroll!

Som ungdommen sier: Vi blogges!

3 kommentarer: